24 Mart 2009 Salı

Bu Sene Kış dahi olsa LEYLEK' i havada gördük ya..!

Bu sene gerçekten Kış Mevsimi olmasına rağmen herhalde Leyleği havada gördük. Bahaneyle Eskişehir' i de iyicene öğrenmiş oluyorum. (Gerçi biliyorum ama)

Seyitgazi Bardakçı Köyünde kursu bitirdim ardından Seyitgazi Halk Eğitimi Merkezi Müdürümüz Sayın Mithat ŞENER Bey ile görüşmemiz neticesinde akşamları olmak üzere burada da (Merkezde) Arıcılık Kursu açabilirmiyiz diye sormuştu. Bende programımıza bir bakayım ve İl Müdürümüz Sayın Mevlüt GÜMÜŞ Bey' in de okeyi olduktan sonra açabiliriz demiştim. Sağolsun onun da okeyi ile bu haftadan itibaren Seyitgazi Merkezde akşamları saat 18:30 ile 22.30 arası kursumuzu başlatıyoruz. Allah utandırmasın.

Aslında kursları açıyoruz ama Sevgili Halil BİLEN' in bana söylediği şey aklıma geliyor. Kursları "KIŞ" döneminde açıyorsunuz uygulama yapılamıyor, yaz mevsiminde de kurslara gelen üreticilerimize hem uygulamalı hem de tekamül kursu olmak üzere kurslar planlayamazmısınız demişti. Bu konuda da sanırım ileriki günlerde çalışmalara başlayacağım. Zaman konusunda sıkıntı yaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder